neděle 23. října 2016

Ami: Podzimní TAG

Ahoj, lidičky!
Už je to dost dlouhá doba, co jsme Vám s Ell daly vědět. Nemá cenu se tu nijak omlouvat, protože to stejně uděláme zase, ale poslední dobou toho máme ve škole poměrně dost a domů se vracíme pozdě a většinou úplně utahané.
Každopádně jsem si dnes našla čas na sepsání jednoho Tagu, který je zaměřený na podzim. Ale nebudu Vám nic prozrazovat!

Tag je z blogů ZDE a TAM...

 1. Co se Ti na podzimu líbí?
Já osobně podzim miluju. I když je to období docela smutné a depresivní. 
Zbožňuju tu atmosféru, barvy podzimu, čtení (nikdo vám nebude nadávat, že nejste venku!), čaj a hlavně - blíží se Vánoce!

bed2. Čaj, káva, nebo horká čokoláda?
Káva mi nechutná a horkou čokoládu mám málokdy. Takže za mě rozhodně čaj, který piju celý rok :)
3. Oblíbená podzimní činnost?
Čtení, psaní, koukání na anime a různé filmy, poslouchání hudby a Weheartit!

4. Oblíbená podzimní barva?
Zbožňuju podzimní barvy!!! K podzimu patří hlavně ty teplé odstíny, které mám moc ráda, takže rozhodně hnědá, oranžová, červená, tmavě zelená, žlutá...
5. Jaká je tvoje oblíbená podzimní věc?
 Dýně a spadané listí.

6. Která kniha v knihovně ti připomíná návrat do školy?
Hmm, prohledávám knihovničku! 
Výsledek obrázku pro život jedna báseňHarry Potter :) Do Bradavic bych se určitě těšila!
7. Najdi knihu ve své knihovně, která svojí obálkou připomíná podzim.
Tak to bude určitě kniha Život jedna báseň od Colleen Hooverové (doufám, že jsem její jméno napsala správně)!

8. Které knihy, vycházející na podzim, se nemůžeš dočkat?
Haha, poslední dobou ani nemám přehled, co by mělo vyjít :) Ale určitě by se něco našlo!
9. Kterého filmu, vycházejícího na podzim, se nemůžeš dočkat?
Fantastická zvířata a kde je najít! A hrozně se těším :)
Tak doufám, že se Vám tento kratičký Tag aspoň trochu líbil a mějte se krásně!
Ami (a samozřejmě i Ell!)

2 komentáře:

  1. Super tag :D Tiež mám rada toto obdobie, z farieb najmä žltú a zelenú a čítanie k tomu neodmysliteľne patrí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přijíždím ze školy v 5 a to už je v tuhle dobu tma, takže tě absolutně chápu :) Jinak asi se shodneme úplně ve všem... no až na tu kávu, tu já miluju ! :D Podzim je nádherná záležitost, ale letos je docela krutá zima, z čehož jsem trochu rozmrzelá, ale není nad kotel čaje a knihu pod peřinou :))

    OdpovědětVymazat