neděle 27. listopadu 2016

Ell: První adventní okénko! || Adventní kalendář 2016


Ahoj!

Hned na začátek vás musím ujistit, že opravdu vím, že dneska je teprve 27.11. Schválně na co si vzpomenete týkající se dnešní neděle. První adventní neděle. Rozsvícení stromečků v některých městech. Den, kdy by si vážně všichni měli sehnat adventní věnec. A víte, na co si ještě vzpomenu já? Na adventní kalendář. Dneska totiž otevíráme první okénko!
Nebojte, nezbláznila jsem se :) Řeč totiž není o klasickém čokoládovém kalendáři, to si nechám opravdu až na 1. prosince, ale o Velké vánoční výzvě. Vznikla ve spojení Apetitu, KitchenAid a Kuchařky pro dceru.
Za posledním zmíněným stojí Jana Florentýna Zatloukalová, kterou možná neznáte a já sama přiznávám, že jsem ji objevila teprve před pár měsíci v časopise Apetit. Ale rozhodně stojí za to se k ní na chvíli mrknout. Na její krásné kulinářské stránky se dostanete tudy, můj oblíbený Apetit zde.

A o co tedy jde?
Každý den se na těchto stránkách otevře jedno políčko s úkolem, který musíte do 24 hodin splnit. Jako důkaz na internet publikujete fotodokumentaci, kterou třeba i vy budete moci najít v těchto vánočních článcích. 
Nebudou dlouhé, spíš takové krátké povídání o tom, co se ten den stalo vánočního a tak :) Haha, tenhle projekt by nám konečně mohl zvednout aktivitu :D


Co bylo dnešním úkolem? 
Měli jsme si uvařit něco horkého a kořeněného a plánovat Vánoce. Protože s bráškou jsme stále nezletilý, tak jsme si uvařili kakao s marschmallow a byli spokojení. Pak jsme se pustili do velkého plánování, ale přiznávám, že většinu mám pouze hrubě, přesně mám jen první týden. Ale to se přeci taky počítá :)

Namísto obvyklých měsíčních intervalů (Ell, styď se!) se tu tedy znovu uvidíme už zítra! A rozhodně se nebojte taky zapojit ;)

Vaše už vánočně naladěná Ell

Žádné komentáře:

Okomentovat