sobota 10. prosince 2016

Ell: Čtrnácté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Pozorní si možná všimli, že včera zel blog prázdnotou. Oproti minule jsem se ale rozhodla obratem využít žolíka a zítra se tady objeví spojený článek za třináctý a patnáctý den kalendáře. Původně jsem to chtěla dělat dneska, ale nakonec jsem si to špatně rozvrhla a stihla jen dnešní úkol :)

Dnešní úkol se mi perfektně hodil, jeho zadání totiž bylo zkusit nové vánoční cukroví. A protože to já vždycky dělám ráda, tak jsem měla hned několik favoritů. Nakonec u mě zvítězilo netradiční Vinné cukroví.
Asi bych se bála do toho jít, ale včera mi moje kamarádka právě toto cukroví doporučovala, tak jsem na ni dala a nelituju. Tohle křehounké cukroví vážně stojí za to! 

O víkendu se přímo nabízí kouknout na nějaký hezký film, třeba i o Vánocích. A to je taky má dnešní inspirace pro vás. Nedávno jsme viděli dva skvělé vánoční oddechovky a obě se nám i napodruhé líbily. Pokud máte radši vánoční animáky, tak vřele doporučuju Velkou vánoční jízdu a jestli jste spíš na hrané komedie, tak rozhodně Santa má bráchu :)

Pro dnešek se s vámi loučím a vy si můžete pustit nějaký vánoční film nebo upéct nové nevyzkoušené cukroví. Určitě si to užijete tak jako já! 

Vaše Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat