sobota 17. prosince 2016

Ell: Dvacáté a jednadvacáté vánoční okénko! || Adventní alndář 2016

Ahoj!
Dneska tady mám opět dvě okénka naráz, ale využívat žolíka nemusím. Proč? Protože první z úkolů byl dvoudenní, což bylo naše jediné štěstí :)

První z úkolů jsem už delší dobu netrpělivě očekávala. Možná vás to podle fotky napadlo - měli jsme upéct vánočku! Byla to naše premiéra a díky kuchařce od Apetitu jménem Vánoce, jsme měli k dispozici spolehlivý recept na vánočku s marcipánem. Už jsem tedy ochutnala nadýchanější kousky, ale na to, že jsme to dělali úplně poprvé, to bylo moc dobré. 
Kdyby někoho zajímal náš harmonogram, tak jsme vánočku dopletli až o půl jedenácté, mamka ji z trouby vytáhla o 40 minut později a my ji měli k snídani :) Řeknu vám, že když jsem ráno vstala tak už nebyla celá a v době focení jí nebyla už snad ani půlka!

Dnešní úkol byl taky skvělý a zněl Vánoční kultura. Představte si pod tím všelijaké vánoční věci - trhy, vánoční filmy či knihy, koledy nebo vánoční písničky a cukroví :) Krásný odpočinkový den, během kterého jsem ještě stihla uvařit jeden z nejlepších jedlých dárků - Opojný svařákový gel - a moje dlouho vytipované cukroví - Kokosky podle Florentýny. Právě kokosky s modrým barvivem a naše zeleně ozdobené perníkové stromečky můžete vidět na fotce s mojí vánoční knížkou. Zbožňuju vánoční knihy od CooBoo! Ať už je to Dash a Lily: Kniha přání (2014), Dárek z pravé lásky (2015) nebo letošní Vánoční zázrak. Zatím o něm nemůžu nic moc říct, ale vypadá to, že vám ho budu moci doporučit :)

Doufám, že jsem vás inspirovala k vyzkoušení vánočky či barevného cukroví!
Vaše Ell :)
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat