středa 7. prosince 2016

Ell: Jedenácté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Dnešní úkol je neskutečně příjemný, to řeknu rovnou! Co ale není tak příjemné, že to nebudu moci ještě dnes zdokumentovat. Dnešním úkolem je pozvat někoho na vánoční pití a pro tvořivce i vedlejší úkol vrhnout se na jmenovky.

Momentálně mám asi hodinu do odchodu do školy, kde spíme a zdobíme perníčky. Asi zmíním, že je to sice zvláštní, ale ve škole se mi kašel nezhoršil spíše naopak. Třeba je naše základka nějaké zázračné místo ;)
Teď bych tedy měla balit, ale to počká :) Zatím jsem si zkusila udělat prototyp jmenovky a jsem z ní šíleně nadšená! Možná se vám zdá, že by šla udělat jednodušeji, ale takové jsem měla už minulý rok a nechci se opakovat. Na obrázku vidíte i červený provázek, kterým to budu převzovat. Jeden krásný inspirativní článeček najdete i v prosincovém Apetitu, jinak můžete hledat třeba na mém milovaném WeHeartIt. Nekonečná zásobárna obrázků, vážně!

A co se týče vánočního pití, tak na to se navzájem pozveme na třídním přespáváním mezi hromadami perníčků :) Proto vám fotku asi už dneska neposkytnu. Tak alespoň jednu u nás doma ;)

Když už jsem v té vánoční a perníčkové náladě, tak vám doporučím jednu povídku vonící právě perníky. Příběh od Kiersten White jménem Vítejte ve Vánocích, CA najdete v božské sborníkové knížce od CooBoo Dárek z pravé lásky.

Mějte se krásně, vychutnejte si nějaké perníčky a třeba taky někoho pozvěte na adventní popíjení. Zítra se na mě můžete opět těšit :)


Vaše Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

2 komentáře:

  1. Konečně jsem se k tomu dostala. :D tohle je skvělý nápad! Apetit já nekupuji, ale nebyla bych to já, kdybych nesledovala jejich stránky. To je moje must have pro večeře :D
    Tenhle úkol je super, protože k vánocům prostě takové ty návštěvy patří. :) naladila jsi mi vánoční náladu, až budu doma, ujím pár perníčků :D (mám je upečené od začátku listopadu, věř mi, moc jich už není.) :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem se k tomu dostala. :D tohle je skvělý nápad! Apetit já nekupuji, ale nebyla bych to já, kdybych nesledovala jejich stránky. To je moje must have pro večeře :D
    Tenhle úkol je super, protože k vánocům prostě takové ty návštěvy patří. :) naladila jsi mi vánoční náladu, až budu doma, ujím pár perníčků :D (mám je upečené od začátku listopadu, věř mi, moc jich už není.) :DD

    OdpovědětVymazat