neděle 18. prosince 2016

Ell: Dvaadvacáté vánoční okénko || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Tak a je to tady. Poslední úkolové adventní okénko. To to uběhlo rychle, že? Zítra se odesílají vyplněné formuláře a v úterý už budou vyhlášení vítězové. Jednodenních výzev jsem se bohužel neúčastnila, tak mi držte palce, abych třeba něco málo vyhrála ve finále :) I kdyby se mi ale nepoštěstilo, tak to byl vážně kouzelný advent. Díky, Flo!

Dnešním a zároveň posledním úkolem je udělat cukroví, které je váš rodinný klenot. A kdybyste se zeptali třeba mého táty, bez váhání by řekl, že Vosí hnízda. A proto jsme se na ně vrhli!

Co se týče shrnutí letošního adventu, tak toto ještě není poslední článek. Zítra popř. v úterý vás čeká můj poslední článek tohoto roku, takže ještě nesmutněte :) Doufám, že máte stejně krásný advent jako já!
Vaše Ell :)
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat