čtvrtek 8. prosince 2016

Ell: Dvanácté vánoční okénko || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Musím říct, že dneska jsem slušně unavená. Na dnešek jsem spala tři hodiny, od šesti do dvou jsem na nohou, pak jízda autem do Telče, dvě hodiny tam a cesta domů. Možná si říkáte, co jsem dělala v Telči. Řeknu vám to jednoduše. Gymnázium Otakara Březiny v Telči mělo den otevřených dveří, takže jsme se tam s tátou vydali. Po dnešní návštěvě jsem si stoprocentně jistá, že se na mé přihlášce
objeví, pravděpodobně ale až na druhém místě. Co se týče doby od šesti do dvou, tak jsme měli ve škole svačinovou akci. Výtěžek je něco přes šest tisíc na dobrou věc, takže úspěch :)

Podle předchozího odstavce je asi jasné, že nejsem moc svěží. Ani to mi ale nezabránilo splnit dvanáctý úkol adventního kalendáře. Hlavně kvůli tématu úkolu - ořechy. Prostě cokoli s nimi, sama Flo psala, ať si ořechy hlavně užijeme. A mě v rámci tohoto úkolu neskutečně zlákalo Masarykovo cukroví!

Sušenky, které měl prý rád náš první československý prezident, mi momentálně leží v mrazáku, až tohle dopíšu, tak je půjdu vytáhnout, nakrájet hada na kolečka a upéct. Vy tady ale už nejspíš vidíte hotové sušenky :)

Kdyby někoho zase zajímala má doporučení, tak jsem bohužel tak unavená, že jen poslouchám hudbu. Momentálně mi tady hraje můj oblíbený Shawn Mendes, ale neskutečně teď ujíždím i na Sie a na téhle božské písni Human od Rag'n'Bone Man. Rozhodně si tu poslední musíte pustit!

Vaše unavená Ell :)
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat