úterý 6. prosince 2016

Ell: Desáté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Tak se zase hlásím, pro změnu ale až o půl desáté. Taky to máte občas tak, že něco odkládáte tak dlouho, až je najednou čas spát, ale vy to stejně musíte udělat? Tak to je můj dnešní případ :)

Díky adventnímu kalendáři mám ale napsané suroviny potřebné na cukroví a vánoční maličkosti, protože jeho autorka Florentýna má pravdu v tom, že velké nákupy ve vánočním mumraji jsou jednoduše příšerné! Mamka k tomu určitě přidá i suroviny na hlavní vánoční chody a v pátek hurá na nákup! Dnes jsme totiž dostali výjimku a můžeme nákup odložit na některý den z tohoto pracovního týdne :)

Jelikož jdu už zítra do školy (pokud se mi to nezhorší), tak bych asi už měla vyklidit místo u počítače a přestěhovat se do postele. Hned takhle po nemoci mě zítra ještě nejspíš čeká přespání ve škole a velké zdobení a pečení perníčků na čtvrteční svačinovou akci, takže velmi odpočinkový den ;)
Proto dneska vynecháme knižní doporučení a jako útěchu si můžete pustit moji a tátovu oblíbenou sarkastickou píseň o Vánocích od Pokáče s příznačným názvem Nikde žádný sníh!

Přeji krásný večer a držte mi palce, ať stihnu vyplnit úkol i zítra :)
Vaše Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

1 komentář:

  1. Milé počteníčko s těmi správnými předvánočními úvahami a starostmi :)

    OdpovědětVymazat