pondělí 5. prosince 2016

Ell: Deváté vánoční okénko || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Hned na začátek musím podotknout, že jsem nemocná. Mluvím potichounku a málo, protože mě bolí v krku. No a proto jsem dnešní úkol v adventním kalendáři nemohla splnit přímo. Úkol byl totiž dnes vážně kouzelný a milý - měla jsem někoho obdarovat :) Hrozně jsem se těšila, jak do školy vezmu cukroví, ale nakonec jsem skončila doma s čajem a pod peřinou. Smůla, že?

Přeci jen jsem ale někomu dala dárek. Dneska je 5.12 a svátek slaví Jitka, má babička. Když už nic, tak jsem za ní po tátovi poslala pečený čaj. Měli byste i vy radost z takového dárečku?

Když jsem knižní dárek doporučovala už minule, tak dneska zmíním zase jednu z mých oblíbených knih. Abyste neřekli, tak tuhle zbožňuje i Ami :D Hledejte ji pod názvem Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender! Dou
fám, že si tenhle poklad zařazený v žánru magický realismus taky zamilujete!

Vaše nemocná Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

1 komentář:

  1. Jé tak to přeji brzké uzdravení :) A moc se mi líbí tento nápad s adventním kalendářem :)

    OdpovědětVymazat